Denna kvinna!

Det har varit några intensiva dagar, från torsdag till och med idag. Malmöfestivalen, jobb, fest och mera jobb. Hur som helst så fick jag äntligen se The sounds och dess sexiga kvinna till sångerska! Det finns ingen som kan komma ens i närheten av att vara så sexig som Maja, utan att man blir äcklad. Det är sjukt.
Jag och Wille stod i publiken och hoppade, skrek och var i extas. Några låtar som jag gillar som spelades var, Rock ´n roll, painted by numbers, No one sleeps och många andra bra! 
Dessutom sa hon några härliga lovande ord som gjorde konserten ännu bättre, hon lovade att dem skulle komma tillbaka till Sverige och spela igen. Det tycker jag låter hur bra som helst!

Nu passar det alldeles utmärkt med några dregelbilder.







AH!
Måste tillägga att hon anspelar sin sexighet på sina ben, vad är det med hennes ben?

Kommentarer
Postat av: Tjaea

Detta var en underbar konsert <3

2009-08-23 @ 19:10:31
Postat av: Tjaea

Detta var en underbar konsert <3

2009-08-23 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0