Drinkar, vin & med andra ord

Fredagn blev mysig, väldigt mysig. Det var längesedan jag fick mig så många härliga skratt som jag fick den kvällen. jag och Sanna drack lite vin till våra pizzor. Efter det blev det några härliga Malibu & Cola drinkar. Solen sken och det var varmt, det var en härlig sommarkväll.


Det blev lite tramsigt och fnittrigt efter några glas och vi tog massa töntiga egobilder.

 

När solen gått ner bakom tallarna dök Sarah upp, och strax efter henne kom David och Johan. Vi satt en stund sen började vi spela krocket. Vi spelade till det var mörkt och tillsist ville alla gå eftersom fladdermössen inte hade någon kontroll på sina vingar och flög runt oss hela tiden.
Vi satte oss i ett varmt uterum där vi spelade med andra ord och skrattade åt varandras korkade svar. Mer vin och malibu och det blev en härlig kväll helt enkelt.
 David

 Sanna & Jag

 Sarah

Detta måste göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0