En spännande natt

Har inte suttit vid datorn så mycket under helgen utan har haft för mig saker hela tiden. Hur som helst blev det en lite annorlunda natt, fredag till lördag. Jag och mange sov i uterummet hos mig pågrund av att min nyckel var borta. Jag var så orolig och ville inte lämna huset ifall något skulle hända så vi bäddade med solstolsmadrasser, picknickfiltar och sen sov vi gott på golvet. Lite spänning i vardagen.

Igår var en mysig söndag för övrigt. Först var jag och mamma på loppis i genarp. Ingen stor loppis som jag trodde att det skulle vara men jag kyckades fynda. Ett par låga uggs, bruna 20 :- (helt oanvända!) En stor mysig tröja för 10 :- Ett skärp för några kronor, en plånbok till mange för några kronor. och en klänning 20:-
Efter loppisen åkte jag hem till simon, där satt hans flickvän och ellen. Vi gick ut och satte oss ner i solen, drack kaffe och pratade. Mysigt!

Idag blir det heldag på malmöfestivalen! Och på tal om den så hade Veronica Maggio en underbar konsert i lördags! Love her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0