.



Idag är jag extremt slö & skabbig. Håret har inte blivit tvättat på många dagar ska jag be och få tala om. Jag sitter i mjukis från topp till tå och har spelat sims 3 nästan hela dagen. 
Igår var vi i malmö, vi satt på T.G.I Friday´s, med Alex, koc, patrick och hans flickvän, vilket otippat gäng? Men jag drack Mojito och cider och hade riktgit trevligt medan Mange var i folkets park och såg johnossi.
Okej kväll, men sen blev jag så trött, sådär jobbigt trött/illamående som jag blir varjedag nu förtiden. Trist!

Imorgon är det återbesök på sjukhuset, det ska bli väldigt spännande och se om de har något att komma med, eller om de är lika mållösa som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0