Gårdagen

Har precis varit på stranden, mossby, med mange. Varmt och skönt, lugnt och härligt. Det känns skumt att göra saker trots sjukskrivningen, men jag hoppas att folk förstår och tror på mig trots att det börjar bli bättre. Det är mycket återhämntning som behövs också både psykiskt och fysiskt.
Hur som helst har det varit skönt att spendera lite tid i solen eftersom jag inte fått göra det medan jag åt medicin.

Igår var också en bra dag, trots min sena hemkommst, eller ja, det var tidigt på morgonen och var jag hemskt trött så blev det ändå bra. Min syster med familj kom och hennes man fixade maten och vi låg i trädgården och blåste såpbubblor.
God mat serverades och efter vi ätit körde jag bort till sanna och var där någon timme. En bra helg, faktiskt dena bästa på väääldigt länge.

Här kommer lite bilder, det tråkiga är att jag inte har något photoshop, utan det får bli 100% orginalbilder.
Lördag:


Julia


Mamma & Julia


Syster & Julia




Tallriksdekoration. Fint ska det va!


Lilltjejen igen

Söndag:

Kallt var det.


Söt liten pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0