I'd pull a sunshine story in a pouring rain, The more I had to change I'd just stay the same

Idag har varit en fin dag.
Blå himmel när man tittar ut genom fönstret. En heldag på stranden (skateholm) med Sarah, Nathalie och Sarahs mamma. Det enda negativa är väl att jag har bränt mitt bleka skinn, ordentligt.
Imorgon ska jag till Ullared och jag ser fram emot det.

Igår fick jag en tanke, och innan jag hann tänka efter så utförde jag den. Jag klippte av min långa lugg. Efteråt ångrade jag mig. Men en stund senare, när hade jag smakat på det då kändes det som en alldeles underbar impulshändelse.
Nu ska jag föna mitt hår, annars blir det afro och då han jag ingen kontroll på det imorgon bitti, för då ska jag upp med tuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0