Måndagskvällen spenderades i Malmö.

Efter att jag tjatat och varit besvärlig på Mange, kom vi äntligen iväg till Malmö för att se Ice Age 3 i 3D. Vi åt inne på Entré, och sen gick vi och köpte biosnack. Det fick bli en lite annorlunda variant, kakor med chokladbitar och godissnören, ni vet sånna med elefanten på från Malaco och en stor coca cola. Sedan gick vi tillbaka till bion, fick glasögonen och gick in i salongen där vi var helt ensamma. Efter ett tag droppade det inte barnfamiljer och yngre ungdomar, men vi var helnöjda. Efter en stund sätter det sig en ensam man brevid mig, ca 60 år. Han var och kollade på Ice Age helt ensam och garvade sig igenom filmen. Härligt.

Lite om filmen då kanske, jag tycker att man ska se den i 3D, den har sina roliga stunder. Hur som helst gillar jag Ice age gänget dem är roliga.

_______________________________________________________________________________________

Från det ena till det andra. Igår fick jag en snilleblixt, jag ska på maskerad nästa lördag och har haft lite panik för att komma på vad jag ska klä ut mig till. Men igår kom jag på det. Sandy i Grease! Det är inte så svårt att genomföra och dessutom har jag kläder hemma som jag kan ha på mig.



Man kommer nog inte bli lika snygg som henne, men det är värt ett försök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0