vackert höst väder på ingång

I år är jag väldigt nöjd med att hösten kommer snart. Dels för att man slipper skolan, och för att jag har ett jobb så att jag kommer klara mig fint denna hösten. Men samtidigt känns det så rätt att de brinnande lövens tid kommer nu. Sommaren har varit ett dilemma och jag har ändå inte kunnat njuta av den. Jag vet att när november är här och allt är kallt då kommer jag sakna sommaren, men nu ska jag leva i nuet och glädjas åt hösten!
Hur som helst är det fint väder idag och jag är ledig, så när son ska jag hoppa på cyklen och cykla bort till mange, sitta i solen och inte göra allt för mycket för jag måste ladda batterierna till den långa jobbhelgen jag har framför mig.

(dessutom ska jag använda mina nya tofflor idag) 

Adios!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0