Födelsedagsmiddag för en födelsedags gris.

Idag fyller min vän Sarah år, hela nitton år. Hon ska bjuda på middag. Jag ser fram emot att få träffa lite folk eftersom jag är ganska osocial för tillfället, pga allt med medicin och sjukdom, så blir det lätt så.

Har dessutom badat lite idag i pool. Det var inte särskillt varmt, och jag vet inte hur bra det är för mig att göra det just nu, det är 50-50 om det är bra/dåligt. Men i morse när jag vaknade var jag bara tvungen. Och ni ska bara veta hur skönt det var och jag plaska runt som ett barn. Underbart.

Nu ska jag ruffsa mitt hår (Har inte andvänt plattång på 4 veckor (!) och är väldigt stolt över detta. Därför måste jag ruffsa lockarna :) dessutom ska jag välja ut vad jag ska ha på mig.



Det är exremt tråkigt att inte ha bilder på datorn! Dessutom är jag lite ovän med min kamera, den är såå tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0