MAT, SHOPPING OCH SÅNT

Det har blivit två turer till stan, eller för att vara mer exakt, ett besök på Nova och en runda inne i Malmö. Jag har äntligen fått spendera lite pengar igen och jag är helnöjd.
 
På nova köpte jag en jeansejacka från topshop, 599:-


& i Malmö köpte jag ett par shorts från Zara som var på rea, 99:-, Ett par underbara converse allstar light leater, bruna. 999:- (jag hade ett presentkort, annars hade jag inte spenderat så mycket pengar på skor) och sen köpte jag en tröja från Gina Tricot, 99:-

Och till sist en schal som kostat 149:- men den var på rea och jag köpte den för 29:-, fantastiskt!
För att summera köpen, jag är helnöjd!

Jag och M sov i min systers lägenhet i malmö till idag. Mysigt. Det är så skönt att vara nära stan för en gångsskull. Vi åt på Jensens Böff hus och det var ljuvligt gott! verkligen någonting att rekommendera för er få som inte testat än. (Chokladmousse till efterätt är ett måste ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0