När man vill så mycket utan att man egentligen har tid eller ork

Att vara sjukskriven är tråkigt, speciellt när alla man har runtomkring sig är iväg på sina roliga äventyr. Mange är på hutsfred och är överlycklig. Honom skulle jag gärna ha haft här hemma, så att vi kunde ödsla bort dagarna på ingenting tillsammans.
Det är så tråkigt att vara ensam.

Hur som helst är jag hemma från sjukhustet iallafall. Jag behöver inte spendera dagarna i ett vitt rum med kala väggar där det endast finns en tv och en säng. Inte heller behöver jag vakna på morgonen och känna lukten från det rosa snabbmatstället, där friteradkyckling blandas med sorl från människors prat.
Hur som helst så vill man göra en massa saker bara för att man inte kan.

Jag vill tillexempel vara på hultsfred, åka till nova och handla upp mina presentkort. Sola, och bada i Mossby eller i Lomma. Äta massa choklad. Ta en restresa. Vara tillbaka till jobbet och tjäna pengar. Köpa en ny dator. Åka till Göteborg och gå på Liseberg.
Det enda jag kan göra är typ, spela The sims, men det är ju inte helt fel!
The sims 3, här kommer jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0