No One Sleeps When I’m Awake

Nu måste jag bara berätta vilken lycka som spritter i mig. Jag skulle åkt till hultsfred i år för att se The sounds, älskade sounds! Men eftersom jag blev sjuk och blev inlagd precis vid denna tiden på året så missade jag det.
Men igår märkte jag att det är någon som vill mig lite väl, för när jag letade runt på internet igår såg jag, till min förvåning att dem ska spela på MALMÖFEDTIVALEN! Gratis, bäst och super bra!
JAG ÄR LYCKAN SJÄLV!

Så nu, nu jävlar.
För er som varit med mig på en konsert vet hur crazy jag blir. Och den kicken vill jag gärna få igen!
Fan ta er om ni ställer in för jag är pepp.


Maja!

Kommentarer
Postat av: allex

VA SKA DOM! :O IHHHHHHHHHHHH FETT LYCKLIG JAG BLEV NU!

2009-07-17 @ 09:16:35
URL: http://rewindthevideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0