Jag älskade ju att vara liten, kan jag inte få vara det en gång till, en liten stund i alla fall?



En vecka och två dagar sedan jag tog studenten, happ. Så snabbt var det över. Nu är man som vem som helst. Jobbar länge om dagar, för tillfället heltid, kommer hem och är supertrött . Men man ska inte klaga.
Dock var det så hemskt kul att vara liten. Typ fem år.

Midsommar var fint och kul. Alla bitarna trillade på plats för att bilda en bra midsommar.

Jag fick äta nypotatis, jordgubbar och dricka alkohol.
Vi dansade runt midsommarstången och hade hemskt kul.
Jag fick ett fint smeknamn av okända människor på tåget till Malmö, Fröken midsommar.
Jag var lycklig och kär.
Jag åt på Mcdonalds på natten.


Midsommar var faktiskt väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0