De drömmar vi hade

Jag har skaffat en drömbok, en fin blå drömbok med blommor på. Jag tänkte som så, jag drömmer så hemskt mycket varje natt, oftast väldigt konstiga men detaljerade drömmar. Om man skriver ner dem så kan man ju roas över dem även i framtiden. Tänk så kul att läsa om dem när det gått några år, eller att använda dem som insperationskälla i framtiden.
Ganska kul tycker jag.


Hur som helst så är jag bjuden på maskerad i slutet på mars och måste komma på något bra att klä ut mig till. Jag har en idé att köpa en hudfärgad kroppstrumpa, ett par stora platsbröst och ett enormt svart kluff. Min tanke är att gå "naken".

Här nedanför är en bild från Agardh open, volleybollturnering med utklädning. Jag och Sarah var porslinsdockor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0