Årets allra första svenska jordgubbe!



Åh, jag bara ÄLSKAR när de svenska jordgubbarna kommer tillbaka till oss. Varje år får jag samma lycka i magen. Nu är det sommar trots att vädret missvisar ibland.
Idag åt jag min första halvliter och jag njöt av varenda gubbe.

Dock är jag lite nere idag. Min Mange ska till Siesta, UTAN MIG. Det gör ont i hjärtat.
Istället måste jag vara hemma, skriva mitt manus till redovisningen av projektarbetet som är på fredag.
Dumma skola som måste pricka rätt på datumet. Jättekul.

Därför ska vi ha en liten snyftstund nu och titta på lite fina bilder på M och Mig.
Stackars mig.




En bild som representerar hur han känner sig framför kameralinsen.




Fast ibland tvingar jag honom att posera lite. Inte särskilt populärt.
Men han är fin.


Sarahs bilder fårn en fotosession vintern 2007.


M kom hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0