Känslorna i magen exploderar

Det är 9 dagar till balen och 18 dagar till studenten. Vi redovisar vårt projektarbete på fredag och alla känslor bara snurrar. Allting närmar sig med stora steg och man vet inte om man ska skratta eller gråta.
Jag ska i alla fall försöka hålla humöret uppe och glida in i vuxenlivet utan problem.
Lite mer än 40 år jobbtid framför mig, är det inte härligt?

Här kommer lite bilder från min tid på agardh.


Agardh open 07.
Jag var utklädd till luffare.


Året därpå var vi töntar.


2009 var vi olika sorters dockor. Jag och sarah var av porslin.


I ettan och tvåan åkte vi skridskor och alla var tvugna att ha hjälm. Snyggt.


Ettan tror jag, i klassrummet. Hemskt ful.


Vår fotoutställning på mejeriet nu i våras. Fr. vänster. Josse, Sarah, Alex & Jag


Trean, sista tiden. Vi målade plakat till flaker och där pennan hålls, det är jag.

Tjineling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0