Sjung om studentens lyckliga dar..

Idag har jag köpt en vit söt klänning, äntligen! Jag har nästan letat ihjäl mig efter en sådan som jag kan ha på mig på studenten. Men idag hittade jag den äntligen på Topshop för 599 kronor och den är hemskt söt. På bilderna nedan är den i fel färg, den ska ju såklart vara vit.


Dessutom så köpte jag ett par skor också, ett par gladiatorsandaler. Innan har jag bara tyckt att foten ser ut som en kokt kassler men dessa var fina, ni kan se dem på denna länken (http://www.nilson.com/Nilson/Dam/Modeller/Sandaler.aspx?artnr=244397&nodeID=1358), dem jag köpte är dem fjärde till höger.

Här kommer även en till bild från våran lilla fotosession, jord.


Dessutom så måste jag bara lägga upp en till bild på M och mig från Valborg. Som förövrig firades hemma hos mig. Vi grillade/drack/sjöng in våren.



Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0