And it's so hard to do and so easy to say.

Jag måste städa min garderob, tråkigt tråkigt tråkigt. Allting hänger som istappar och jag känner bara suck varjegång jag närmar mig den och måste rota fram något att ha på sig. Saker trillar ut och så har jag lite brottom så får det ligga där tills jag kommer hem och så sparkar jag undan det sen stökar hela rummet till sig och ser ut som andra världskriget. Får väl ta tag i det på min lediga dag (onsdag) som för övrigt är min födelsedag. Bara tre dagar kvar, och jag var bara tvungen att nämna det ;)

Sitter just nu och pratar med Nathalie. Vi har kommit fram till någonting bra:

J o h a n n a | | säger:
jag kanske borde bli lyxhustr
Hanna Anka

Nathalie . säger:

 

haha vi tar vars en så får mange bli husdjur hahahah

J o h a n n a | | säger:

 

HAHAHA

Nathalie . säger:

 

Nathalie Motazami

Ja, kanske man kan bli en lyxhustru.
Mange fixa cashen så lever vi lyxliv. (Så slipper du vara husdjur)


Kommentarer
Postat av: Nath

HAHAH så brutala

2009-10-13 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0