En kalas helg får man väll kalla det?

Ja, bokstavligen. Firande hit och dit. Igår kväll efter jobbet kom 10 vänner hit, åt familjepizza & frödings kladdkaka. Det var mysigt och precis sådär lagom som jag vill ha det. När klockan slog 00.00 reste vi alla oss upp och började sjunga "Vi gratulerar..."  för mamma. Förvånad med glad blev hon.
För att beskriva min födelsedag så har det såklart varit roligt, vad annars?  Men man kan även säga att mina munblåsor som aldrig lämnar mig har präglat denna helgen ganska så rejält, lite för mycket för jag är extremt trött på dem. De gör ont och jag får spänningshuvudvärk av dem.

Nu ska vi spela djuren i stallet. Jättekul. Bilder fårn dagen kommer nog någon annan dag Men här är en i alla fall. Ha en fin lördag :)


Vid kärlekstrappan hemma i skogen.


Kommentarer
Postat av: Sophie

så fin bild :D

2009-10-20 @ 19:47:46
URL: http://iheartfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0