En toppen morgon helt enkelt

Denna morgonen har varit så bra. Jag har sovit ordentligt i natt och vaknade ganska tidigt för att vara ledig och det första jag gjorde var att sätta på tvn och dvdn och så började jag se ännu mer Sex and the city. Tänka sig, det är ju som om natten inte varit, jag slutade gårdagen på samma sätt som jag började denna morgonen. Och när jag låg där i min rutiga skortklänning som har blivit min nya klädsel på morgonen kom jag på en sak. Jag ska ju försjutton till New York, the bigg apple! Det bara slog mig, att jag egentligen inte funderat så mycket på det utan mest bara hängt med i svängarna.
Resan är ju bokad och betald, herregud, har jag inte varit vaken de senaste veckorna?

Sen måste jag bara nämna en bok som jag fick i födesedagspresent. För ett tag sedan läste jag Så dumt med Mia Törnblom och pratade lite om boken med Manges mamma. Hon snappade upp detta och i födesedagspresent fick jag en annan bok som Mia skrivit. En pepp bok om livet kan man väl säga där hon har skrivit ett citat för årest alla dagar. Idag, den 21 oktober står det såhär,
"Vi kan inte bli vad vi borde vara om vi stannar där vi är"

Vettigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0