"Familjepizzakvällen" måste ju också kommas ihåg

Jag har helt glömt att jag faktiskt använda kameran i fredags då jag firades av mina vänner. Det blev inte någon stor fest utan jag beställde hem fyra familjepizzor och hade köpt färdiga kladdkakor. Kvällen var lugn och skön och vi lekte leken vem är jag? Då man har lappar i huvudet och ska gissa vem man är. Ett tips bara, var inte för många när ni gör detta, det kan bli lite långtråkigt samtidigt som man måste spela klart för man vill ju inte fuska. Här kommer några bilder från kvällen.


Pepp var det ja? Olle sov nästan. 

 
Sanna var Kissie, eller ja, inte på riktigt tack och lov.


Drottning Silvia var Sandra.


Vi andra var t.ex. Toker, Jim Carrey, Johan Palm m.fl. :)


Tack för den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0