Hur den viktiga dagen spenderas (haha)

Ja, födelsedagar är roliga. Man får fina/trevliga/roliga saker. Man får frukost på sängen och mamma och pappa tar fina toner sådär kl. 6 på morgonen. Det hör till och jag hoppas verkligen att det kommer att vara så även när man inte bor hemma. Att man blir uppskattad och ompysslad.
Mange har varit här och hjälp till, jag fick ett ryck att nu måste vi ordna till mitt rum. Har fått en ny tv i födelsedagspresent och kände att jag måste ta bort två fula hyllor med skräp i för att det ska se snyggare ut. Och jäklar vad vi rensade och höll på, nu efteråt är det lite tomt men skönt och rent överallt. Trots att jag och dammsugaren har lätt för att bli ovänner så tog jag mig i kragen och dammsög bakom sängen och tvbänken. Härligt!
Rent, fint och fräscht!
Dessutom lyckades jag hitta min skiva med photoshop och jag är extremt lycklig över det. Då kan jag äntligen börja använda kameran igen och lyckas spara minnen från denna hösten också.

Nu ska jag nog baka något gott till imorgon för då kommer det hit folk. Vi ska äta pizza i mängder och tjocka oss!



Ja, för er som inte vet hur det såg ut innan är det kanske inte nån rolig bild, men men. Snart hoppas jag att den fula fonsväggen får nytt utseende:D
(snygga kläder har jag också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0