I can barely look at you

  

Jag älskar att ha photoshop igen, nu kan man äntligen ta lite egobilder.
Det var ju allt ett tag sedan.

 
Dessutom har jag färgat mitt hår. Jag ville ha det i en mörkblond ton.
Men trots att jag färgat det två gånger vill inte den gröna tonen försvinna, och det suger rättså mycket. Jag får leva med det ett tag helt enkelt så får vi se om jag kan hitta tillbaka till min riktiga hår färg som jag nog inte sett sen jag var typ 12.
Nu ska jag ringa min man och lyckas locka hit honom :) 

Kommentarer
Postat av: Nora

Gaah, man blev ju lite rädd för den där sista bilden :S Elr är det bara jag som är trött? :/

Cool blogg <3

2009-10-27 @ 21:35:11
URL: http://nosot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0