Just for fun



Ännu en helg spenderad i dimman, är det inte härligt? Kvällen igår var rolig, och det var speciellt kul att Nathalie följde med, det är så sällan man träffas nuförtiden.
Vi började i Åkarp, sen till Buddah, och tillsist hamnade vi på Max.
Vet inte varför men livet känns som en fest på något vis, och då ska man inte klaga.

Idag ska vi titta på ett hus där jag spenderat min tid som ung ungdom kan man väl säga. Syster med familj letar hus som galningar och jag tycker att det är så kul att se hur andra har möblerat, vilka tapeter de har och hur planlösningen är, så självklart följer man med. Detta huset har en killkompis bott i tidigare, och trots att det var ett tagsen så tycker ändå mitt huvud att han bor där fortfarande, så det lär bli lite konstigt.
Sen ska jag vidare till Mange, vi ska kramas och bara ta det lugnt. Hans bror kommer dit med sin flickvän och de ska bjuda på middag. Trevligt. Söndagar behöver inte bara tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0