Once you go there was never, never an honest word

Har upptäckt att Darin faktiskt gör Viva la vida bättre än Coldplay. Tänka sig va? Ja, det förklarar väl rubriken.

Annars är det ganska dött nu. Var på Ikea igår, sjukt mycket folk men hittade i alla fall min byrå som jag gick miste om i torsdags för att vi kom försent på dagen och alla redan vad slut. Men nu har jag den, guuud vad man får plats med saker i den, helt otroligt. Så nu kan jag packa på mig ännu mer skräp.
Vi var ganska roliga för vi ville ju inte ha åkt in i önödan igen så vi rusade genom butiken ner till tag-själv-lagret. Tog två olika sorter av byrån Malm, sen gick vi hela vägen tillbaka till ingången (då man måste gå "ikearundan" genom hela butiken. Sen började vi om från början igen och tog det i vårt tempo.

För att övergå till något helt annat. Jag har funderat nu ett tag på en spa-weekend. Det hade varit hur mysigt som helst, men det finns ingen som vill följa med mig. För jag är oftast ledig mitt i veckorna men det är ju inte så många andra. Så om någon är sugen så säg till, för visst låter det skönt? Två nätter på hotell, spa behandlingar, god mat, åh nu måste jag sluta annars kommer jag bli galen. Men drömma kan man ju göra i alla fall.

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi håller på att spela Viva La Vida med vårat band nu. Det går lite sisådär... Fin blogg! :)

2009-10-26 @ 17:05:58
URL: http://loovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0