Uppe med tuppen

När klockan ringde i morse så visste jag att det inte var av en viktig anledning utan för att Mange skulle vara hemma vid en viss tid då sotaren skulle komma. Därför flög jag av sängen, ut i köket och började stöka. Jag tog fram Chocolate dream från Maizena. Degen är färdig och det är bara att lägga upp i muffinsformar. Jag la lite vit choklad i mitten och det såg så smarrigt ut. Så kommer mange in i köket, han stirrar på mig och säger något i stil med "Du är ju knäpp". När jag fått in dem i ugnen och slickat skedar så satte jag mig och åt frukost.
Nu slöar jag mest, borde snart hoppa in i duschen för sen ska vi nog till Malmö en sväng. Jag måste ju komma på vad jag ska klä ut mig till på Lördag. Man vill ju som alltid se snygg ut trots att amn ska klä ut sig. Såå jobbigt men sen är det ju ändå kul.
Jag har funderat på att se ut som en galen kock med blod över allt, men inte är det så glamuröst och snyggt?!
Så nu får hjärnan jobba lite, vad ska jag klä ut mig till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0