Denna ljuvliga stad!

Vi har precis insett att datorerna pa vart hotell far anvandas utan extra kostnad! Det ar ju helt underbart. Vi har precis suttit i baren pa hotellet och druckit moijito och cosmopolitans. Tidigare idag har vi akt turistbuss, forst downtown, sett wallstreet, groundzero, Soho. Sen akte vi tillbaka till Time square, vi at, sedan akte vi vidare med nasta buss som tog oss till upper west och Harlem, sedan ner igen langst med cetral park och upper east. Efter det blev det en shoppingtur langst med Fashion ave. som tog oss tillbaka till hotellet. Heldag som heter duga! nu at jag rod om kinderna och axlarna. Jag har ont i lilltarna. Men det kanns okej for jag ar ju anda i new york!
Imorgon ska vi ta en battur sa vi kan se frihetsgudinnan, sedan blir det lite mer shopping. 
Tyvarr kan jag inte lagga upp nagra bilder, de dyker upp nar jag ar hemma, men det vill jag inte tanka pa nu. 
Forovrigt har vi haft extrem tur med vadret och pa onsdag ska det tydligen blir 30 grader!! Hitills har vi haft stralande sol och bla himmel. Underbart. Packningen var lite fel men det har gatt bra anda. 
Ha det sa bra i Sverige sa ses vi. 
Bye!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0