I feel I'm losing control

Idag har jag besökt malmö stad med min fina bästa vän Magnus. Jadå det stämmer. Jag fick den briljanta idé att jag ville till tekniska/sjöfartsmuseet i malmö så vi åkte in och jag måste säga att jag med nöje betalade 40:- för att få leka lite och trycka på knappar.

Imorgon fick jag hoppa in på jobb, så det blir en fyra-dagars istället för två, men vad gör det. På fredag blir det sjukearbetsdag, men det ska väl gå bra. Har ju till och med lite sovmorogon i morgon, det är inte ofta!





Tyckte att vi kunde beskåda mig lite. Måste ju skryta lite, idag lyckades jag dra mitt feta as till gymmet, första gången på fyra veckor. Bra där Johanna!
Nu ska jag titta på Håkans bar. Tjohej.

Kommentarer
Postat av: sanna

fina pics!

2010-04-26 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0