Messed up!

Nu ska vi tycka lite synd om mig. Jag har så ont i min mun att jag vill lägga mig ner på golvet och skrika (och kanske gråta en skvätt). Dessutom sitter mina två bästa kompisar på flyget mot Bangkok och det slog mig idag att nästa gång jag ser dem är det maj månad och då är det fågelkvitter och knoppar som förgyller dagarna. Det är länge till våren, i alla fall om man tittar ut genom fönstret.
Fast egentligen är jag alldeles för trött för att tänka på vår, egentligen för trött för att tänka överhuvud taget. Därför ska jag lägga mig i sängen och läsa. Vilket betyder, om man läser mellan raderna och känner mig rätt, att jag ska gå och lägga mig. 
Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0