Bullmamma nr.1

  

Jag älskar kakor, dem är ljuvligt goda. Därför fick jag för mig att baka i morse, massor med kakor. Chokladboken som jag fick i födelsedagspresent åkte fram. Jag valde ut tre recept som jag ville testa. Körde ner och för att handla och hämta upp Sanna. På med förklädet, sen rörde jag runder, stökade och det luktade gott. Jag åt massor med god deg och blev jättemätt. Sanna satt halft intresserad och läste veckorevyn. Vi gjorde några fula filmer, som aldrig kommer att visas. Åh det var mysigt. 
Jag har varit ganska duktig idag och hunnit med mycket. Har gjort färdigt min nya fotobok också, the second trip to paradise. Ska nog kolla igenom den igen, sen ska jag skicka in den. Tjoho, då får man snart rolig post igen!

  

Igår gick jag en promenad med Mange. Det känns skönt att vi börjar kunna vara vänner. Även om vi kommer tjafsa och störa oss på varandra minst tusen gånger till innan vi är med på varandras beslut angående vardagen och valen vi gör här i livet. Men så är det när man gjort slut nyligen och det är bra att ha i huvudet. Detta går fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0