Godmorgon, donken nästa

Lördagskvällen spenderades i Malmö i Davids fina lägenhet. Med andra ord spelades och någon fuck-lek. Det blev lite mer alkohol än vad det var väntat och plötsligt åkte mintu och jäger fram. Sen tänkte vi sätta oss på en bar men istället hamnade vi på Chilli och såg Mammas pojkar pojken än en gång och dansade till blandad musik. 
På morgonen när Sanna lyckats få upp mig från sängen och kollat busstider sa vi hejdå och tog bussen till Mc donalds. Frukost på donken, det är såååå gott.

Nu ska jag skaffa mig en låtsaskompis som är väldigt mysig som jag ska umgås med resten av denna dagen. Vi ska spela super nintendo och äta ballerina kladdkaka. Det ska bli hur kul som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0