I'm losing control right now, but i feel it's right

Min mage! Jag har skrattat tills tårar har runnit. Minns inte senast jag skrattade så mycket. Varför jag skrattade tänker jag inte berätta i detalj för då måste jag sitta här hela natten och jag ska faktiskt jobba imorgon. Men kan väl säga att jag jobbar tillsammans med två sjuka typer som har för mycket fantasi och hittar på konstiga smeknamn.
Imorgon är det lördag, och i mitt nya liv är lördag en viktig dag. Jag ser fram emot något kul, men som det ser ut nu är det mest rörigt och besvärligt.
Idag har jag tagit tag i mitt liv också, jag har varit nere på gymmet och skrivit in mig och ska träna på måndag. (tyvärr har jag inte något bildbevis att jag var nere och skrev in mig Andreas, du får helt enkelt bara lita på mig)Detta firade jag med att äta pizza och lite godis, dessutom tryckte jag i mig ett wienerbröd.
Nä, nu ska Hoejoe lägga sig i sängen och fortsätta att läsa evighetsboken (män som hatar kvinnor) som gör att jag somnar inom en kvart.
Gnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0