Start your new life now!

Det var så skönt med lite riktigt tjejsnack igår, det är så sällan vi har tid att sitta i timmar och prata. Men över en god middag på en Thairestaurang och ett glas vin på Myntha kom vi i kapp igen. Det känns skönt.
Idag ska jag ta tag i mitt liv. Eftersom mitt schema inte är lika fullt längre kan jag äntligen ta tag i en sak som jag bara skjutit framför mig i alldeles för många år nu, träning. Ska ner till gymmet idag och skriva in mig. Nu när mina två närmsta åker i väg måste jag sysselsätta mig med något. Jag ska bli fit. Och denna gången vill jag göra detta på riktigt. Så det så.

Nu väntar jag på Sarah, att hon ska komma hem och ringa mig så att vi kan ta en powerwalk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0