The little darling



Igår fick jag fixat mig en ny mobil. Att lyssna på en telefonförsäljare efter att ha varit uppe i ett dygn och sen bara fått tre timmars sömn, det är ganska krävande. Men, jag är ganska nöjd nu den är ändå okej den nya. Sen åkte vi till burlöv, åt lite och jag köpte ett par nya jeansleggings, det plagg som jag lever i nuförtiden. Två nagelack och ett nytt par favoritstrumpbyxor, dem andra håller på att gå sönder helt och hållet. När vi kom hem dök syrran upp med sitt patrask. Julia kom in till mig en stund sen på kvällen och tyckte att jag var tråkig, och när hon busade i sängen fotade jag hela tiden, vilket inte var populärt alls.

   



Idag har jag gått en tvåtimmars runda med Sanna, det snöade och vi hade det mysigt.


Vi kan väl få lite mer snö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0