DAY OFF

Har tre lediga dagar på rad, det var så hemskt längesedan och jag njuter som bara den. Helgen har varit fin, och speciellt gårdagen. Sov länge, sen var Jag och Mange i västrahamnen hela eftermiddagen, åt på uteservering och gick runt, hittade en hundring i vattnet som var full med skögräs som vi köpte trisslotter för. På kvällen åkte vi inlines/skatebord hem till honom sen hem till mig igen. Vi avslutade dagen med en film, godis och vattenmelon. Idag blev det stan med mamma och äntligen har jag hittat en långklänning som passar mig, ett par ljuvliga skor och en söt topp. Åt en god macka och drack lite te. Nu lyssnar jag på pepp-musik inför kvällens utgång! Kan det bli bättre?



















Fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0