En tredjedel av den jag var

Idag är det fredag. Detta skulle varit min lediga, härliga, underbara helg. Eller inte. Men så är det alltid och jag är van vid detta laget att alltid hoppa in. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Men som tidsfördriv så pysslar jag med min nya booksmart. Denna ska vara om vår fina sommar iår. Och trotts att jag jobbat mer än någonsin och inte haft någon semester så har jag ändå hunnit med en del. Och dessutom dokumenterat detta. Duktigt!



Och när jag sitter här och skriver så drar spotify igång sin störiga reklam och jag får ett hugg i hela kroppen. De fyra bästa banden i hela världen ska till pite dansar och ler i år. The sounds, Lars winnerbäck, Oskar Linnros och Kent. Kunde jag inte haft lite semseter i alla fall?
FAN!
Dessutom är Piteå så extremt mysigt på sommaren, och jag hade gärna spenderat en till två veckor uppe i Manges stuga. Nä, nu blev jag faktiskt lite ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0