Engångsligg

Knaprar i mig turkiskpeppar, funderar på vad jag ska ha på mig till helgens stora händelser. För eftersom jag har världens bästa vän som tar min jobbtid på lördag, kan jag spendera en fredagsKVÄLL ute, med gamla goda vänner. Det ska bli så himla kul. På lördag ska jag på maskerad och temat är drinkar. Jag ska vara en mojito, med mynta i håret, ljusa kläder, och socker på läpparna. Kan bli bra. Nu ska jag snart äta fläskpannkaka, oh, jag älskar! Men först ska jag ta mig ner till byn och hämta ut en bok som jag beställde i fredags.
Engångsligg

Den verkar vara en typsik Johanna bok, med snabba korta meningar och lite humor. Jag tror att jag kommer gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0