Min namndag

Egentligen är det ganska onödigt, att ha en namnsdag menar jag. Hur som helst har mamma alltid varit den som kommit ihåg min och alltid har hon gett mig något litet, en tidning, nått pysselmojs eller nått annat fint. Igår slog hon på stort. Denna helt vanliga onsdag som dock har namnet Johanna, då satt vi på melloyellows uteservering på lilla torg, åt en förbannat god middag, och drack gott vin. Det var varmt och fint väder, och de två servitörerna var trevliga och de gav min hjärna roliga nostalgiska minnen. Jag har nämligen, i något som känns som ett helt annat liv, festat med dessa, då när man var fjorton, galen och dum.
Den finaste namnsdagen i hela mitt liv. Den tackar jag för.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sarah

men gumman, så kom jag inte ihåg din, men du kom ihåg min. jaja, så är det att varken ha almanacka eller tidning. ses på lördag!!!

2010-07-22 @ 22:18:27
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0