När morgonen är lika ljus som mitt på dagen, då är det nog dags att åka hem.

Det blev en låååång festnatt igår, det var lite skumt, allt, men om jag summerar så är jag helt klart nöjd med kvällen (och speciellt hamburgaren vid 05.00). Att sitta på trappen på Etagés uteservering, dricka vin, när klockan är fyra och den ljusa sommarmorgonen kryper på. Då har man inte många bekymmer och det känns bara så härligt. Sen att det står en snusikg 50+ i baren och vinkar, sånt får man ignorera helt enkelt.

Det har varit en lång helg faktiskt, mycket nöje, och ännu mer jobb. Känner mig lite sliten, men det är fem timmars jobb ikväll sen har jag en ledig dag imorgon. Njuta! I fredags förresten åkte jag till sarah efter stängning på jobbet och sen for vi till gyllenkroksallé på inflyttningsfest. Dock hamnade vi nästan på fel fest men till sist hittade vi rätt.

Vi drack vin med jordgubbar i och Sarah var snygging som vanligt.

Jag sminkade mig som hastigast.

Redo

Philip var där, oj så längesen.

Två filurer till som man inte träffat på hemskt länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0