Beijing 2010 - Behandlingarna

Kina, kina, kina. Detta land slutar aldrig att förvåna. Jag orkar inte dra alla historier, men kan säga en sak. Det är ett mycket skumt folk, både positivt och negativt. Men i det stora hela gillar jag beijing väldigt mycket. Jag shoppade en del, mest skor (15 st) varav 6 converse. Annars blev det några tröjor och lite annat kul som peruker och sånt. Gjorde manikyr & Pedikyr, tog en helkroppsmassage med olja, och gjorde en detoxbehandling för att rena porerna på ryggen, dessutom gjorde jag en ögonfransförlängning, och tumme upp för denna!

Detox.
Inte så fint, men jag måste säga att det har verkligen gjort nytta!


Längre ögonfransar, oh så bra det är. Jag slipper nu använda mascara för det ser ut som om jag har (naturliga) långa svarta fransar som redan är mascarade. Lovely!

Jag gillar verkligen att man kan göra/testa behandlingar i asien för en mycket billig peng! ögonfransförlängningen kostade tillexempel bara 189 kr!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hej!

Jag heter isabel och kommer bo i beijing ett tag och undrar var du gick för att skaffa ögonfransförlängningen. Vet att det var ett tag sedan du var där, men vore trevligt om du kunde ge nåt litet tips :)

2011-09-06 @ 10:03:15
URL: http://bellainbeijing.blogg.se/
Postat av: Isabel

Här är min mail :)

2011-09-06 @ 10:44:11
URL: http://bellainbeijing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0