Fröken midsommar

Förra året fick jag detta fina smeknamn från sju främande människor på ett tåg. Och jag måste säga att jag lyckades imponera ännu ett år när jag anländer till festen lite senare pga jobb och har inte hunnit göra min krans! Det jag anser är en av de viktigaste detaljerna på midsommar, dock hade jag stannat på vägen hem plockat alla tillbehör, så när jag kom till festen slängde jag kycklingen på grillen och sen band jag min krans. Den blev lite stressad och inte lika fin som förut men krans hade jag! Sen blev det mat, jordgubbar, cykeltur med anton till landet, fyllegrej på landet cykeltur tillbaka som var mer eller mindre livsfarlig, hem till anton och dansa loss och shota och tillbaka till fest nummet ett. Om tre timmar ska jag köra till jobb, och funderar nu på hur man förbrukar tiden på bästa sätt.


Midsommar för något år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0