Strawberrybreakfast

Det har varit skönt med lite ledighet måste jag säga. Fast den lediga tiden har spenderats med jobbet och det är alltid kul. Vi hade poolparty i lördags och det blev men mycket lyckad kväll. Igår så tog jag rickards SATC-oskuld och han gillade det. När rickad stuckit kom Mange och vi gick ner och handla chips, dippa, och tre flaskor läsk. Tjockisar!
Vi tittade på pretty woman tillsammans med mamma och hade det mys och åt dessutom kebabrulle, haha.
Idag är jag velig och vet inte riktgit hur jag ska spendera dagen. Träna? Ta nytt foto till mitt körkort? Simma? Hur som helst ska jag börja med att äta jordgubbar med mjölk och socker, det får bli min frukost.
Nu ska jag försöka ta tag i min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0