Återförening

Sitter och lyssnar på kent. Det var så sjukligt längesen. När jag kollade igenom spotifylistan hittade jag Quiet heart. En av mina gamla favoriter och direkt när låten kom igång började massa minnen dyka upp. När man var ung och oförstörd, eller kanske som mest förstörd och förvirrad. Det känns fint i alla fall, att bli lite nostalgisk.

Idag när jag kom hem hade jag fått paket från adlibris, två böcker som jag beställde förra veckan. Mycket trevligt. Jag älskar verkligen att få post!

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig lite, för sen ska jag ner på puben i vår lilla by och äta pizza med ett litet gäng. Ha en trevlig fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0