Feber! Resfeber?

Jag har dragit på mig halsont som är svidande och jag lider lite. Har dessutom fått feber, vilket jag nästan aldrig får. Det är tur att man får lov att äta max åtta alvedon, för det behövs verkligen. Knarkar dessutom strepsils, bricanyl och nässpray, men kan jag andas? Nej.
Men det finns några få saker som varit bra idag... Vädret har varit uunderbart och jag har njutit genom att sitta på fel sida av fönsterutan och tittat ut och tänkt, vår, snödroppar, oh, jag önskar att jag var ute. Men så fort min hud mötte luften utanför täcket blev det kallt, förfärligt kallt. Okej, en bra sak i alla fall. Jag pratade med Mange i telefon imorse och bad om frukost på sängen, vilket skulle betyda att han skulle cykla den långa vägen hem till mig, göra frukost, och sen cykla hem. Han vägrade. Sedan pratade jag med Nathalie, om allt möjligt, och länge när det knackar på dörren. Jag som hatar när det knackar oväntat på dörren och står helt nervös och försöker spana och kika från dörrkarmen från hallen till dörren, viskar till Nathalie att jag inte vågar öppna. Tillsist tar jag mod till mig och Mange står där och flinar. (Han vet att jag hatar när det knackar när jag inte väntar på någon) Säger hejdå till Nathalie, får frukost på sängen. Pratar en stund, sen cyklar han hem. Ganska fint.
Nu ska jag bädda ner mig igen, och kanske se ytterligare sex anvsnitt Sex and the city?

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det var det gulligaste jag hört!! :)

2010-03-26 @ 09:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0