Här giver fadern dig ett namn, i den heliga andens...

 

Rubriken var väl mest bara skum, men hur som helst, igår var det söndag och Melivn döptes i Limhamns kyrka. Det var meningen att jag skulle sjunga men eftersom en underbar förkylning har gått till attack såblev det ingenting av det. Däremot använda jag kamera desto mer. De flesta bilderna är svartvita, bara för att jag tycker att det blir bäst så.

             

Efter dopet tryckte vi i oss mäktig smörgåstårta och extremt kladdig kladdkaka, drömmen eller hur? Det fanns barn överallt som jag försökte fånga på bild. Vissa var mer spralliga än andra. Fast några fastnade i alla fall.
   

Phu, nu var jag klar! Måste nog lägga mig lite i sängen nu och vila innan jag slåt huvudet i tangentbordet. Min förkylning tar kål på mig och min röda näsa är ingen skönhet kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0