Tusentankar&litetill

Känner mig lite busy nu. På fredag bär det av till New York och jag kan fortfarande inte förstå att det är så nära. Har aldrig varit så seg på att packa. Skyller detta på vädret, man vet inte om man ska ha vinter eller vårkläder. Sen vill man inte packa både och för då tar det för mycket plats. Därför packar jag lite vårigt, sen får jag köpa resten där nere. Min ekonomi är extremt redo för shopping!
Dessutom har jag hittat en fin kärlek till The script. Jag vet inte varför jag fastnat för dem, men sångaren har i alla fall så mysig röst. Började med the man who can´t be moved men nu har jag även hittat breakeven och några till. 
Gårdagen spenderades i Malmö, kom hem ganska sent för att vara mig, och kom i säng alldeles för sent. Efter fem timmars sömn drog jag mig upp ur sängen (04.35) till jobb där jag dessutom stannade lite extra länge.
Nu, packa, packa, duscha, sova. I natt ska jag få lite mer sömn :)

Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0