Underbara morgon

Vaknade, tog fjärrkon, satte på tvn & dvdn, sen såg jag sex stycken Sex and the city avsnitt på rad. Älskade box. Jag är fortfarande snorig och det är sjukt jobbigt. Jag orkar inte gå in och duscha än eftersom de tär det tråkigaste som finns så istället gjorde jag något som egentligen är mycket jobbigare, chokladansiktsmask. Undertiden det torkade satt jag med fötterna i fotbad sen smörjde jag in dem i nån mjukgörande lotion. Sköljde av ansiktet och tog ett tjockt lager lugnande ansiktskräm. Nu ska jag snart in i duschen i alla fall, sen ska jag måla naglarna och kleta in mig i någon lotion, sen kommer jag vara renare och lenare än någonsin.

Dock är man inte så snygg medan man håller på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0