En stilig ung karl



Denna bilden visade mamma innan och jag kunde inte slita mina ögon från den. Titta vad snygg min pappa var! Vilken blick. Nä, men jag måste säga att jag blev ganska imponerad, han som hatar att bli fotad, här ser det inte ut som om han har några problem med det. Cool. Ser dessutom var jag fått mina tydliga käkben från.
Tänkte lägga in en gammal bild på mamma med med jag kunde inte hitta den, istället lägger jag upp lite trams från körsbärsdalen igår.




Det var helmysigt. Förutom när jag skulle gå hem, då tyckte jag att jag hörde vildsvin över allt och så var jag mitt uppe i en lövig backe som var brant och hal eftersom det precis regnat.  Ah! Men jag kom hem levande.



Osminkad.

Förövrigt har jag färgat håret, vilket inte syns så mycket, men det är lite mörkare blond nyans, dock inte grönt som förragången, high five! Nu ska jag se om Mangeman dissar mig för en tjej eller om han är en riktigt kompis och tänker umgås med mig, ts!
Hedåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0