I just, mmmm.

Ibland kan man njuta sådär lite extra. Det gör jag just nu. Vädret är finemaangfint så fint att körsbärsträden har börjat blomma, och detta betyder att man ska börja befinna sig i underbara körsbärsdalen. Tänkte ta mig en promenad senare och traska dit. Lagar just nu mat till la familia och lyssnar på bra musik, högt, som jag om inte högre sjunger med till. Tänkte visa att vi tagit foton till våra kina-visum nu och jag hade skoj i fotoautomaten..jag gillar att man kan ta fyra olika bilder igen :)




(Om 7 dagar kommer favoriterna hem och om 21 dagar åker de tre generationerna till Beijing, Mamma jag, syster och Julia, ih!)
Maten ropar. HAj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0