Men hallååååja så fint väder

Klockan är nu snart kvar över åtta och det känns som om jag har hunnit med hur mycket som helst idag! Jag har fått sova länge, vilket var längesedan ska jag be att få tala om. Jag vaknade av en skrikande skata som var livrädd för en katt, men vad gör det när man ser solen och att termometern visar 29 grader! Jag hoppade i rullorna och åkte bort till mange, där bjöds det på pannkakor, mums! Sen hämtade mamma upp mig, vi åkte in till lund och växlade till kinapengar shoppade lite smått och fikade och njöt av vädret. Jag stötte på gamla klasskompisar som man inte sett på evigheter. Åkte hem, slänge mig på en solstol, planerade inför helgen och läste. Åt, körde ner och träna och nu sitter jag här och är väldigt nöjd med min dag. Ah!
Snart ska jag hoppa i säng så jag kan jobba och vara duktig imorgon. Jag håller tummarna för att åskan ska hålla sig borta. Jag gillar inte åska när jag ska sova. Ich!
Hoppas ni haft en lika bra dag.
HAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0